Tworzymy sceny i kierujemy statkiem 🚀 | 🎓 Kurs PhaserJS #2
W tym kroku uczymy się tworzyć sceny, wczytywać do gry statyczne grafiki, a następnie dodawać je do scen.
Oprócz kodowania jest też sporo teorii. W materiale staram się przedstawić:
* co to są sceny i jak z nich korzystać,
* co to są sprity
* co to jest typowanie i dlaczego jest dla programisty tak bardzo pomocne
* oraz opisuje przydatne dla nas ustawienia fizyki dla statku, którym kierujemy
Zapraszam❗😊
------------------------------------
Przydatne linki:
▶️ Repozytorium Github kursu: https://github.com/KrzysiekF/kurs-phaser
▶️ Repozytorium Github kroku: https://github.com/KrzysiekF/kurs-phaser/tree/krok-2-statek
▶ Oficjalna strona PhaserJS: http://phaser.io/
▶ Dokumentacja PhaserJS: https://photonstorm.github.io/phaser3-docs/
▶ Projekt startowy, który wykorzystuje w kursie: https://github.com/yandeu/phaser-project-template
PhaseJS CDN: //cdn.jsdelivr.net/npm/[email protected]/dist/phaser.min.js
Oficjalny projekt startowy: https://github.com/photonstorm/phaser3-project-template
Oficjalny projekt startowy z TypeScript: https://github.com/photonstorm/phaser3-typescript-project-template
------------------------------------
Zobacz także:
🎥 FAJNY CSS - https://www.youtube.com/playlist?list=PLQwxF_-H5mDcSj2irSsGHyHvTxtrczNym
🎥 ANIMOWANY LAYOUT STRONY LOGOWANIA - https://www.youtube.com/playlist?list=PLQwxF_-H5mDdHn_d9AtdqtfQuHqJT2V2P
🎥 KURS JAVASCRIPT - ES6+ NOWE FUNKCJE - https://www.youtube.com/playlist?list=PLQwxF_-H5mDdY1lTZHmr8TASm8HBQ-K06
------------------------------------
Zapraszam także na:
➡ Facebook: https://www.facebook.com/frontend.developer.blog
➡ Twitter: https://twitter.com/KrzysiekFurtak
➡ GitHub: https://github.com/KrzysiekF
------------------------------------
Chcesz więcej? Sprawdź w oryginale!
Przejdź do filmu