Polski frontend

Krzysztof Furtak

Tworzymy sceny i kierujemy statkiem 🚀 | 🎓 Kurs PhaserJS #2

W tym kroku uczymy się tworzyć sceny, wczytywać do gry statyczne grafiki, a następnie dodawać je do scen. Oprócz kodowania jest też sporo teorii. W materiale staram się przedstawić: * co to są sceny i jak z nich korzystać, * co to są sprity * co to jest typowanie i dlaczego jest dla programisty tak bardzo pomocne * oraz opisuje przydatne dla nas ustawienia fizyki dla statku, którym kierujemy Zapraszam❗😊 ------------------------------------ Przydatne linki: ▶️ Repozytorium Github kursu: https://github.com/KrzysiekF/kurs-phaser ▶️ Repozytorium Github kroku: https://github.com/KrzysiekF/kurs-phaser/tree/krok-2-statek ▶ Oficjalna strona PhaserJS: http://phaser.io/ ▶ Dokumentacja PhaserJS: https://photonstorm.github.io/phaser3-docs/ ▶ Projekt startowy, który wykorzystuje w kursie: https://github.com/yandeu/phaser-project-template PhaseJS CDN: //cdn.jsdelivr.net/npm/phaser@3.22.0/dist/phaser.min.js Oficjalny projekt startowy: https://github.com/photonstorm/phaser3-project-template Oficjalny projekt startowy z TypeScript: https://github.com/photonstorm/phaser3-typescript-project-template ------------------------------------ Zobacz także: 🎥 FAJNY CSS - https://www.youtube.com/playlist?list=PLQwxF_-H5mDcSj2irSsGHyHvTxtrczNym 🎥 ANIMOWANY LAYOUT STRONY LOGOWANIA - https://www.youtube.com/playlist?list=PLQwxF_-H5mDdHn_d9AtdqtfQuHqJT2V2P 🎥 KURS JAVASCRIPT - ES6+ NOWE FUNKCJE - https://www.youtube.com/playlist?list=PLQwxF_-H5mDdY1lTZHmr8TASm8HBQ-K06 ------------------------------------ Zapraszam także na: ➡ Facebook: https://www.facebook.com/frontend.developer.blog ➡ Twitter: https://twitter.com/KrzysiekFurtak ➡ GitHub: https://github.com/KrzysiekF ------------------------------------