Praktyczne użycie operacji na bitach #TypeScript
🚀 Zapisz się na newsletter: https://jsdzem.pl/newsletter
🔴 Pokazuję jak zrobić silnik gry w TypeScript używając do tego operacji na bitach. Jest to demo tego jak posługiwać się zapisem binarnym i operatorami bitowymi na przykładzie sterowania postacią i wykrywania kolizji z przeszkodami.
Link do demo gry: https://the-duck-game.netlify.app/
Kod: https://github.com/lebrande/the-duck-game
0:00 - Co będziemy robić?
0:32 - Komponenty i hook useGame w React.js
1:54 - Jak porusza się kaczka (gracz)?
3:39 - Jak wyznaczyć kierunek przeciwny?
6:02 - Stan pola mapy - w którym kierunku można się poruszać
6:46 - Wykrywanie kolizji
9:15 - Implementacja w kodzie TypeScript
11:27 - BONUS
➡️ Grupa na fejsie: https://www.facebook.com/groups/jsdzem
➡️ Mój Twitter: https://twitter.com/le_brande
👨🏫 To jest kanał JS Dżem i mówię tu o programowaniu
Chcesz więcej? Sprawdź w oryginale!
Przejdź do filmu