Polski frontend

Krzysztof Furtak

🎮 3 sposoby na nowy projekt oraz omówienie konfiguracji | 🎓 Kurs PhaserJS #1

W materiale stawiamy pierwszy krok na drodze do naszej pierwszej gry napisanej w JavaScript z wykorzystaniem frameworka PhaserJS 🥳 🙂 Będziemy tworzyć grę typu Asteroids 🚀 Podczas naszej wędrówki wykorzystamy: * PhaserJS * TypeScript (głównie typowanie) * Możliwość dzielenia naszego kodu na moduły (import i export) * Klasy JavaScript ES6 - więcej na ten temat znajdziecie w innym moim materiale: https://youtu.be/yLdT7KW0eBQ * Inne nowości wprowadzane w JavaScript ESNext Zapraszam❗😊  ------------------------------------ Adresy, o których wspominam w materiale: ▶ Oficjalna strona PhaserJS: http://phaser.io/ ▶ Dokumentacja PhaserJS: https://photonstorm.github.io/phaser3-docs/ ▶ Projekt startowy, który wykorzystuje w kursie: https://github.com/yandeu/phaser-project-template PhaseJS CDN: //cdn.jsdelivr.net/npm/phaser@3.22.0/dist/phaser.min.js Oficjalny projekt startowy: https://github.com/photonstorm/phaser3-project-template Oficjalny projekt startowy z TypeScript: https://github.com/photonstorm/phaser3-typescript-project-template ------------------------------------ Zobacz także: 🎥 FAJNY CSS - https://www.youtube.com/playlist?list=PLQwxF_-H5mDcSj2irSsGHyHvTxtrczNym 🎥 ANIMOWANY LAYOUT STRONY LOGOWANIA - https://www.youtube.com/playlist?list=PLQwxF_-H5mDdHn_d9AtdqtfQuHqJT2V2P 🎥 KURS JAVASCRIPT - ES6+ NOWE FUNKCJE - https://www.youtube.com/playlist?list=PLQwxF_-H5mDdY1lTZHmr8TASm8HBQ-K06 ------------------------------------ Zapraszam także na: ➡ Facebook: https://www.facebook.com/frontend.developer.blog ➡ Twitter: https://twitter.com/KrzysiekFurtak ➡ GitHub: https://github.com/KrzysiekF ------------------------------------